loading...
ته خط منو تو
بی تو *** بازدید : 95 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

منو بغل بگیر و تا ته دنیا ببر ...

یه جا رو زمین که نه تو منو بالا ببر ...

 

بهتر از این نمیشه بود ...

بهتر از این نمیشه خواست ...

تو جای خوبی میرسی...

منو به  اونجا می بری؟

تو فرق داری با همه

برای من تو نفسی...

واسه همه یک نفری...

واسه یکی  همه کسی...

تو درک میکنی که من چه قدر عاشق توام ؟

چه قدر مخالف خودم ، چه قدر موافق توام ...

ابری که شد  حالو هوام

بارونشو کم میکنی ؟

احساس سردی میکنم

با بوسه گرمم میکنی؟

غم اگه سمت تو بیاد

من از تو دورش میکنم

تسلیم هر چی که بشم

واسه تو شورش میکنم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همتون مرسیییییییی که به اینجا سر زدین . من یه دخترم . یه دختر با یه قلب عاشق . آره عاشقمو این وبو برای کسی درست کردم که همه ی زندگیمیه.که با همه ی وجودم عاشقم . جای اسمش ... میذارم . اسم قشنگشو وقتی میذارم که ازش بخوام بیاد اینجا رو ببینه . الان خیلی زوده .... خیلیییی زود ... . راستییییییییی کامنت یادتون نره ... مرسییییییییییی از همتون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 1,423
  • بازدید سال : 11,977
  • بازدید کلی : 58,861